Monday, August 17, 2009

Misi tercapai da

Guna beli petrol.....LULUS

Guna beli groceries.....LULUS

Guna bayar bil Celcom.....LULUS

Guna beli barang dalam eBay.....pun LULUS jugak!

Terima kaseh banyak lah pada Debit Card Public Bank, you make my life merrier coz aku boleh tidak boleh bergantung hidup kepada credit card lagi. No finance charges...nada.....

Barang pertama aku layan secara online, jam Slava palsu buatan China (*yang ori punya nanti layan...aduh aku sudah jatuh cinta sama itu jam Russia). Itu Russia punya jam, nanti crita lain hari ya.....


Tapi ingat, kalu mau layan barang secara online...itu PayPal mau register la!
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 comments: on "Misi tercapai da"

Nimi Momo said...

wah.. okla cam ya. maybank debit card cam bodo jak, sik boleh beli apa2 online. one of the reason aku maok pakei online sbb slalu beli tiket aasia.. so troublesome la maybankcard. if only i knew from the beginning.

fonsusz said...

btul, coz ya la aku sik molah maybankcard. debit card public bank ada dua jenis, nok aku makei tok Visa Electron sik perlu bukak saving acc. nok sigek gik ya debit card Day2Day Visa yakni convert dr ATM card biasa.....