Monday, February 22, 2010

Tagged.....Lvynana

tok aku jawap...

1.
Adakah anda rasa HOT?
pagi tadik ja HOT...ada org cuba molah taik.

2. Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang.











3. Cerita pasal gambar.
i'm a gooners.....yeahhh

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
1 bulan lepas...Domino's

5. Lagu terakhir anda dengar?
Clint Mansell-Lux Aeterna(Paul Oakenfold Remix)


6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
bersihkan abu rokok.

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
segala jenis SOS baik tiram, cili atau tomato ka.

8. Tag 8 orang.
i) casper
ii) willie aka reptoz
iii) sumuk...aku nunggu blog barunya siap.

9. Siapakah orang no.1 kepada anda?
ex-UH's bloggers...nun diam di Saudi sana.

10. Katakan sesuatu mengenai orang no.5.
Nada org...

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
sahabat and classmate 5S2 of KDPAHA 96.

12. Bagaimana pula dengan orang no.4?
Nada org...

13. Pesanan kepada orang no.6?
Nada org...

14. Kata-kata cinta untuk orang no.2?
haha...dia lagi terrer...cintailah alam sekitar kot coz aku mauk belajar ambik gambar dari nya.

15. Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
Nada org...

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang org yang mengtag anda.
Dia dan suaminya adalah kawan baik saya.
Dia memandu MyVi putih.
Dia terrer cakap Mandarin.
Dia dulu simpan rambut panjang.
Dia ada 2 askar kecik di rumah.

17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
Dua2 sedap dipanggang...nyaman.

18. Perasaan anda buat tag ini?
takut...takut tersalah type.

19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
who the hell is Razman...

20. GAY or LES?
wahakkk.....sori i'm normal.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

3 comments: on "Tagged.....Lvynana"

Willie a.k.a Reptoz said...

Hahaha...lamak sik ngabas sitok eh. Sib bait u still remember me, coz ari ya lost your link bila aku ubahsuai blog. Kelak mun ku da masa ku jawab tag k?

Ezvina said...

saya bawak kelisa jer..lum upgrade ke myvi gik...Amen :)

fonsusz said...

oppsss...auk lah lupak aku, but color putih tu betul.